Beauty day - Reisverslag uit New Delhi, India van Judith Diederen - WaarBenJij.nu Beauty day - Reisverslag uit New Delhi, India van Judith Diederen - WaarBenJij.nu

Beauty day

Door: Judith Diederen

Blijf op de hoogte en volg Judith

04 November 2011 | India, New Delhi

Dag allemaal,

Wat leuk om jullie reactie's te lezen!! Dankjewel daarvoor :).

Vanochtend hadden we afgesproken dat we om 09.30 uur mee zouden kijken met de dagopening. Maar we hebben ons verslapen..... Om 10.00 uur werden we gewekt door Madewee (leider van het huis). Oeps! We schaamden ons rot! Maar we hadden wel lekker (lang) geslapen!

Vandaag zouden we de meiden verwennen met alle spullen die we van Hannah hebben gekregen. Mama heeft alle gezichtjes van de meisjes gedaan, Toos heeft de haren ingevlochten en Lisette en ik hebben de nagels gelakt. Ze vonden het prachtig en waren dolgelukkig aan het eind van de middag.

In de middag zijn Lisette en ik met Madewee en de chauffeur weer naar het dorp gegaan. We moesten brood halen, hebben wat chips gekocht en we hebben appels gekocht voor alle kinderen in Asya Djothi.

Eenmaal terug in het weeshuis werden alle kinderen geroepen. Iedereen verzamelde zich op de ''binnenplaats'' van het weeshuis en ze gingen netjes op de grond zitten. 2 mensen schilden de appels en wij mochten ze uitdelen aan de kinderen. Toen de appeltjes op waren werden de kleren uitgedeeld die we mee hadden genomen. Ieder kind kreeg of een broek, t-shirt of onderbroek. Wat waren ze weer blij! Ongelovelijk! Daar zijn die verwende kinderen in Nederland niks bij!

Toen alles was uitgedeeld, was het alweer tijd voor de kinderen om te gaan douchen en daarna avond te eten. Wij hebben ons toen even teruggetrokken op ons balkonnetje. Hebben onze reisdagboekjes weer bijgewerkt en nu onze blog.

Straks gaan we weer eten, en ik kan jullie nu al zeggen dat daar rijst bij zit... Heerlijk.. Weer rijst! Haha

Morgen hebben we een spannende dag, dan gaan we naar Korrokulu. Korrokulu is ook een weeshuis. Daarna verblijven we 2 nachtjes in Tulip Garden.

Bedankt weer voor het lezen en tot morgen!

Hallo allemaal

Ook even een paar letters van mij,
(monique). Ik begreep dat jullie me misten op de foto's, maar ik ben niet zo fotogeniek hoor.
Vandaag was dus een beetje mijn dag. Heerlijk getutteld met de meiden. Ik heb al twee nieuwe opvolgsters daar, Sunita en Vani.
Ze waren helemaal gek van de dingen die ik deed.
Het was ook prachtig om te zien hoe die huidjes weer glommen.
Na afloop kreeg iedereen een tasje met inhoud hier waren ze geweldig blij mee.Zo nu weten jullie dat ik ook uit het vliegtuig ben gekomen verder gaat Judith weer alles vertellen want dat doet ze prima.

Groetjes van Monique

• 04 November 2011 - 13:46

Ineke En Rob:

Vul hier je reactie in...oh wat een heerlijk gezicht die meisjes met hun mooie nageltjes en wat een vrolijke gezichtjes! Volgens mij vinden julie het echt hel leuk om te doen! En dan die kadootjes geven en die kleding die kinderen weten niet wat hen overkomt! En hoe is het met de fietsen zijn die al gekocht en gebracht. C
    Hier is het 19 Gr. En heerlijk weer. Nog heel veel plezier liefs van ons

• 04 November 2011 - 15:38

Nicole:

Hi juudje,

je bent lekker bezig hoor!!!
    Jullie allemaal eigenlijk wel ;-)

kusjes

• 04 November 2011 - 16:14

Loes En Hielke :

wat heerlijk al die blije gezichten om je heen, daar worden jullie ook helemaal blij van. Leuk om al die verhalen te lezen.

• 04 November 2011 - 20:54

Sas:

Leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben en dat de kids daar heerlijk verwend worden.
    ach je krijgt nog maar en dag of 7 rijst te eten....

kus sas

• 05 November 2011 - 08:46

Marita:

Ja wat zijn we hier toch verwend! Zo blij met een appeltje en met kleding... Wel heerlijk om dit allemaal te mogen geven! En dan nog verwennerij in de vorm van gladde gezichten, mooi haar en fonkelende nagels! Het geeft jullie vast een tevreden en dankbaar gevoel! Dat Monique uit vliegtuig is gekomen: daar had ik al zo'n gevoel van :-) En het is helemaal niet erg (zelfs leuk ook al ben je naar eigen zeggen niet fotogeniek) om je ook een keertje op een kiek te zien staan! Ga zo door: je hebt nog dagen genoeg!
    En voor jullie allemaal: super dat jullie deze lichtpuntjes verzorgen voor de mensen daar!

• 05 November 2011 - 11:59

Dominique:

Oh, die nageltjes met die blingbling
    erop en dan dat enthousiaste koppie. Zoiets maakt toch je hele dag goed.
    en ik weet uit ondervinding, het blijft heeel lang zitten. Toppie