Kort bericht uit Mumbai - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Judith Diederen - WaarBenJij.nu Kort bericht uit Mumbai - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Judith Diederen - WaarBenJij.nu

Kort bericht uit Mumbai

Door: Judith Diederen

Blijf op de hoogte en volg Judith

02 November 2011 | Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

Dag lieve allemaal,

Zo even een kleine update, we zijn nu in Mumbai en het is hier 03.19 uur. Oftewel midden in de nacht!

De vlucht Schiphol - Parijs ging heel voorspoedig, binnen 50 mninuten waren we al in Parijs. De vlucht Parijs - Mumbai ging daar integen iets anders als verwacht, bij het opstijgen hadden we het gevoel alsof we in een achtbaan zaten, en bij de landing werden we kotsmisselijk... Maar we zijn er gekomen!!

Eigenlijk hadden we nu in het vliegtuig moeten zitten naar Hyderabad, maar die hebben we helaas gemist. We werden van het kastje naar de muur gestuurd, iedereen wilde ons helpen maar stuurde ons de verkeerde kant op, we hebben nu een vlucht later. Gelukkig zijn er geen kosten bij gekomen!

Hoe is het in Nederland? Vriest het er al? Hier is het 39 graden (en dat 's nachts), oftewel ook wel erg benauwd!

Voor nu laat ik het hierbij, er zijn genoeg andere mensen die gebruik willen maken van deze gratis computer!

Onze volgende update zal komen uit Viyawada, onze eindbestemming. Ik kan niet wachten tot we er zijn!!

Dikke kus xxx

• 02 November 2011 - 07:08

Marita:

Wat een temperatuur!!!! Nee hoor hier geen vorst, maar op dit moment wel mist. Temperatuur voor morgen wordt 18 graden... en ik laat dan winterbanden onder de auto zetten.......
    Maar goed, jullie zijn, als je dit leest, op de plaats van bestemming en ik hoop dat de vlucht beter was dan de afgelopen. Getver: een achtbaan en misselijk... Tot dan!

• 02 November 2011 - 17:59

Nicole:

Hallo!!!
    Lekker hoor, achtbaan en misselijkheid... het is hier ongeveer 16 graden, en voor morgen wordt inderdaad 18 graden voorspeld!

Fijn dat er geen extra kosten bij zijn gekomen na het missen van de vlucht!

Ik kijk uit naar je nieuwe verslag.

Dikke kus!!

• 02 November 2011 - 21:43

Madelein:

Leuk om al vast een berichtje te hebben gelezen van jullie. We kijken uit naar de volgende verslagen en blijven jullie volgen. Veel succes met de volgende vlucht!

• 03 November 2011 - 08:50

Ria Faber:

Wat geweldig jullie zo op een afstand te volgen.
    Zie nu al uit naar jullie volgend verslag.
    Heel veel plezier!

xxxria