India here we come!! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Judith Diederen - WaarBenJij.nu India here we come!! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Judith Diederen - WaarBenJij.nu

India here we come!!

Door: Judith Diederen

Blijf op de hoogte en volg Judith

31 Oktober 2011 | Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

Hallo allemaal,

Het is zover, het laatste nachtje is aangebroken!

Met behulp van Caroline (de moeder van Lisette) zijn we helemaal ingecheckt. We moeten alleen nog inchecken voor de vlucht Mumbai - Hyderabad en Hyderbad - Viyawada.

We willen iedereen bedanken, we gaan naar India met een kleine €1500, bijeengebracht door jullie allemaal, van de manicure marathon, de jam verkoop, de lieve envelopjes en de donaties op onze rekening.

Vannacht om 05.00 uur zijn we op Schiphol en ons volgende bericht zal uit India komen!!

Liefs,
Monique & Judith

• 31 Oktober 2011 - 18:04

Marita:

MOOI!!! Ik begrijp dat jullie geen last hebben van de Air France staking? Hoe dan ook: op tijd onder de wol want morgen moeten jullie al erg vroeg op...!
    Ik zal niet om 5 uur, maar pas als ik wakker word aan jullie denken.
    Many Happy Landings en tot het bericht vanuit India!!!!!!!!

• 31 Oktober 2011 - 18:08

Mirjam De Heus:

Hoi Judith,

Heel veel succes en plezier met alles! Ben best jaloers;)

x Mirjam (Skills 2010)

• 31 Oktober 2011 - 18:44

Ing:

Nou dames,
    goeie reis, geniet ervan en kom veilig weer terug!
    Liefs Ing!

• 01 November 2011 - 05:37

Nicole:

Hi juudje, mama, lisette en toos,

heel erg veel plezier!!! Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad als je dit leest.
    Hopelijk werkt het internet daar een beetje lekker, heb nu al zin in all die mooie verhalen van wat jullie gedaan hebben/ gaan doen.

Hele dikke kus en knuffel.
    xxxx

• 01 November 2011 - 08:23

Beja:

Heel veel succes met alles wat jullie daar gaan doen. En natuurlijk ook tijd voor jezelf nemen en lekker genieten.

• 01 November 2011 - 08:43

Dominique:

Vergeet niet goed te ruiken.
    India heeft zo'n speciale geur met al die kruiden en aroma's. Als het eenmaal in je neus zit, vergeet je het nooit meer!!

• 01 November 2011 - 21:32

Harry En Ronny:

Hoi Judth en Monique,

Hopelijk is de reis goed verlopen en gaan jullie een mooie,avontuurlijke,indrukwekkende tijd in India tegemoet.
    Veel succes met het vrijwilligerswerk!
    Liefs van ons

• 01 November 2011 - 21:54

Sas:

Jullie zitten nu nog in het vliegtuig, zullen wel gebroken zijn bij aankomst.
    Hele fijne tijd daar x sas

• 02 November 2011 - 20:43

Ineke En Rob:

Nu de reis zit er bijna op .Dan kan het avontuur echt beginnen!!
    Ga lekker genieten en blijf ons op de hoogte houden!