Vrijwilligerswerk in India - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Judith Diederen - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in India - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Judith Diederen - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in India

Door: Judith Diederen

Blijf op de hoogte en volg Judith

07 Augustus 2011 | Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

Lieve allemaal,

Zoals jullie allemaal inmiddels wel weten ga ik samen met mijn moeder, een vriendin van mijn moeder en Lisette naar India om daar ontwikkelingshulp te doen.

Door middel van deze website wil ik jullie allemaal op de hoogte houden van onze voorbereidingen, en natuurlijk als wij daar zitten, wat we dan zoal doen.

Ik zal proberen zoveel mogelijk met jullie te delen, en een aantal foto's plaatsen als we daar zijn. Voor nu zijn we druk bezig met de voorbereidingen. Morgenavond gaan we de tickets boeken en dan kan het echte aftellen beginnen. Máár we moeten nog wel het een en ander regelen. Onder andere; een visum, en een aantal prikken en regelen met school dat we afwezig zijn. Oftewel nog genoeg te doen.

Ik hou jullie op de hoogte!

X Judith

• 07 Augustus 2011 - 18:26

Caroline:

Lieve Judith, ik vind het geweldig wat jullie gaan doen en natuurlijk ga ik jullie volgen!!! Geniet van de voorbereidingen! liefs, Caroline

• 07 Augustus 2011 - 19:18

Lisette:

Jaaaaaa we hebben er zin in!!! XXX