Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Judith Diederen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Judith Diederen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Judith Diederen

Blijf op de hoogte en volg Judith

26 September 2014 | Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

Dag allemaal,

Hier weer een reisverslag over de voorbereidingen.

Zoals jullie de vorige keer konden lezen hadden we het visum aangevraagd. Dit ging in combinatie met veel gedoe! Maaar, we hebben het visum in goede orde ontvangen! Ook Marita en Annemiek hebben hun visum aangevraagd en ontvangen. Dat houdt in dat we allemaal klaar zijn voor vertrek!

Over twee weken komen we aan in India. Op donderdag 9 oktober 15.30 uur vertrekken we van Amsterdam naar Dubai, vanaf Dubai vervolgen we onze reis naar Hyderabad. In Hyderabad staat Jozef (chauffeur van de weeshuizen) samen met een andere taxi op ons te wachten. We zullen dan in twee auto's verder rijden naar Viyawada. Onderweg zullen we veel zien! Deze rit zal ruim 6 uur duren.

Met z'n alle hebben we veel geld ingezameld. Dit geld gaan we natuurlijk goed besteden in India. We zullen daar terplekke kijken wat de kinderen nodig hebben. Dit zullen we dan kopen in Viayawada (de grote stad).
Ook gaan we daar de slaapvertrekken in Asha Djothi opknappen. Het plan is om de muren te gaan schilderen en op de muren foto's van de kinderen te hangen. We zullen dan houten fotolijstjes kopen die de kinderen zelf kunnen beschilderen. Wij zullen ze dan op de foto zetten en deze mooi ophangen aan de muur.

Wij hebben ontzettend veel zin in onze reis en zijn de dagen al echt aan het aftellen! Het volgende reisverslag zal vanuit India komen. We hopen dat we daar elke avond internet hebben zodat we jullie goed op de hoogte kunnen houden. Natuurlijk gaan we ook foto's plaatsen zodat jullie een beter beeld krijgen waar we zijn en natuurlijk zien jullie dan hoe hard ze onze hulp nodig hebben.

Wij gaan nog even genieten van de luxe hier in Nederland voor we naar India vertrekken!

Namaste lieve blogvolgers!

Liefs van ons allemaal!

• 26 September 2014 - 11:20

Ineke Venniker:

Hallo Indiegangers!
    Ja het gaat inderdaad hard nu! Jullie weten wat je te wachten staat maar Nicole,Marita en Annemiek, ja dat zal een cultuurschok zijn voor ze!
    Fijn dat jullie veel geld hebben opgehaald, en dat je de kinderen daar weer iets extra's voor kan geven! Ze zullen jullie vast nog herkennen. Al het al zal het weer een indrukwekkende reis worden. Wij wensen jullie een hele goede reis met elkaar en hopen dat jullie weer vol verhalen terugkomen!
    Jullie doen er heel veel goeds mee!
    Heel veel plezier ook met elkaar! Op oma haar verjaardag horen we wel hoe het jullie is vergaan.
    En natuurlijk houden we de reisverslagen in de gaten!
    Veel liefs van tante Ineke en oom Rob

• 26 September 2014 - 11:47

Saskia:

Spannend hoor nog ff dan zijn jullie er weer. En jullie hebben veel leuke plannen.
    Succes met het aftellen en een fijne, mooie tijd daar.
    En natuurlijk een goede reis.
    Liefs sas

• 26 September 2014 - 12:23

Patricia Ides:

Ik wens jullie een goede reis!
    Top wat jullie allemaal doen voor de mensen in India.
    xx

• 07 Oktober 2014 - 17:46

Ronny:

Ja,ja.....nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover!
    De reis naar India gaat beginnen!Wens jullie een goede reis en een mooie tijd daar.
    Ben benieuwd naar de reisverhalen!

Liefs Harry en Ronny