wat een feest !!!Wereldberoemd in India:-) - Reisverslag uit Haiderabad, India van Judith Diederen - WaarBenJij.nu wat een feest !!!Wereldberoemd in India:-) - Reisverslag uit Haiderabad, India van Judith Diederen - WaarBenJij.nu

wat een feest !!!Wereldberoemd in India:-)

Door: monique

Blijf op de hoogte en volg Judith

23 Oktober 2014 | India, Haiderabad

Nou zeg wat een feest gisteren de hele dag door hebben we feest evierd op Asja Joti Eerst 's mogens kwam ook hier de buikspreker. Margreet had de man voorbereid op wat hij zou aantreffen maarr..... Hij schoot helemaal vol bij het zien van zoveel gehandicapte kinderen . Hij had ook een ander reportoire vandaag veel met de buikspreekpop en de kinderen dachten echt dat het een echt mens was praten tegen de pop en ze wilden hem een handje geven. Het was echt dikke pret.
Na de luch zijn de anderen nog even naar de naaister geweest om hun Diwali kleding op te halen Gelukkig maar want wat er 's middags kwam...
In de middag kwam er een dansgroep, deze groep danste heel ritmisch met stokken, ook waren er nog wat notabelen uit het dorp(Swami is goed in netwerken)Na enkele dansen entoespraken werden wij gevraagd om in het midden plaats te emen we kregen stokken in ns hand en een kleine repetitie volgde :one,two ,three,four and again.
Hel leuk eerst de stokken tegen elkaar in een buiging dan boven je hoofd, voor je buik en achter je rug en weer opnieuw.
We hebben ons echt in het zweet gewerkt maar ons van onze beste kant laten zien.
er werden veel foto's genomen ook met Nicole's camera. Na diverse dansen kregen we groot applaus van iedereen daarna met z'n allen op de foto. Toen we dachten dat het feest afgelopen was moesten eerst de moeders op een stoel plaatsnemen en kregen we een mooie sjaal omgehangen met veel dankwoorden van Swami dat we ons hart op de goede plaats hadden (en jullie ook natuurlijk) volgens mij denkt hij dat er alleen maar gullen en aardige mensen wonen in Holland. later kregen ook de "meisjes " nog een mooie sjaal Vermoeid maar voldaan hebben we daarna een rustige avond gehad.
En vanmorgen stond bij Madewie de telefoon roodgloeiend al haar vrienden wilden haar spreken over wat er gosteren was gebeurd in Asja Joti. Wat blijkt iemand heeft de foto's van Nicole's camera (met haar toestemming) gecopieerd en naar de krant gestuurd dus we stonden in de krant met daarbij een stukje over ons dat we al 15 dagen in Asja Joti verbleven en zoveel voor de kinderen hadden gedaan dit met naam en toenaam. Zonet kwan de krant aan en alle kinderen feliciteerden ons en waren trots op ons dat we in de krant stonden. Je ziet we moeten weeeer eeen keer terugkomen :-)
Nog twee uurtjes dan worden we opgehaald en vertrekken we naar het vliegveld in Vyawada vandaar vliegen we naar Hyderabad endaar blijven we nog twee nachtjes. genieten van de luxe van een mooi hotel. Morgen gaan we een auto met chauffeur huren en gaan we nog wat sight-seeing doen in Hyderabad en dan nog 1 nachtje en zit ons India avontuur er weer op (snik)

• 23 Oktober 2014 - 09:24

Ronny:

Wat een leuk verhaal!Zie de dansceremonie al voor me,weer eens wat anders dan
    de klompendans.En dan in de Indiase krant!!Kunnen jullie nog wel gewoon over straat
    of moeten jullie je verstoppen voor de paparazzi?
    Goede vliegreis en geniet van het luxe hotel.

• 23 Oktober 2014 - 20:30

Ineke Van 't Schip:

Wat ontzettend leuk van die krant jullie worden nog beroemd in de regio! Voortaan weten jullie wat je met stokken moet doen! Moeilijk! Veel plezier in Hyderabad geniet van de luxe en een fijne reis naar huis, ik zou zeggen welkom weer in Ouderkerk want daar kunnen jullie ook niet gemist worden hoor! Lieve groet Inekes

• 23 Oktober 2014 - 23:35

Rooslinde:

Wat geweldig, de krant gehaald. Jullie doen super goed werk met z'n allen. Jullie verhalen zijn stuk voor stuk heerlijk om te lezen. Jullie vermaken jullie kostelijk, maar het is wel bloedje heet. Goed drinken en af en toe uitrusten en bijkomen. Dansen met stokken in die temperatuur is echt klotsen. Maak er nog een paar gezellige dagen van en dan goede reis. Xxx

• 24 Oktober 2014 - 04:49

Monique:

Ja mensen het moet niet gekker worden zitten we op het vliegveld te wachten zie je eerst twee mannen met elkaar praten met de krant in de hand komt er eentje naar ons toe met de foto of wij dat zijn :-)
    En meteen aan anderen laten zien en wijzen naar ons dus inderdaad BI-ers