Broem broem, toet toet!!! - Reisverslag uit Haiderabad, India van Judith Diederen - WaarBenJij.nu Broem broem, toet toet!!! - Reisverslag uit Haiderabad, India van Judith Diederen - WaarBenJij.nu

Broem broem, toet toet!!!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Judith

12 Oktober 2014 | India, Haiderabad

Toet toet!! Broem broem... auto links, brommer rechts. Fietser voor je, koe achter je... Wat een chaos hier op de weg. Inhalen links, inhalen rechts, toet toet!! nog even snel tussen twee vrachtwagens door. Pffff.... gelukkig, we zijn er.

We zijn gisteren naar Viyawada gegaan met de auto.
In de stad hebben we pasfoto's laten maken, we moeten bij de politie worden aangemeld als bezoeker.
Het is hier nogal een verschijning, vijf blanke dames die door de straten wandelen. Iedereen blijft stilstaan om je te bekijken. We dachten klaar te zijn nadat de pasfoto's waren gemaakt, maar nee. Het vriendelijke verzoek of we ook nog even met de vrouw van de fotograaf op de foto willen, vooruit dan maar.

• 12 Oktober 2014 - 12:27

Carin En Fred:

Wat leuk om allemaal te lezen!!! Zo wordt je toch nog beroemd zij het aan de ander kant van wereld! hahaha. En dat witte zal er wel snel afgaan denk ik!!
    Super leuk ook de foto's...er wordt wat afgeloomd in deze wereld.
    Nou meiden geniet ervan en tot het volgende verslag.

Veel liefs van ons.

• 12 Oktober 2014 - 12:38

Saskia:

Haha jullie zijn een echte attractie daar! Erg grappig, pas op straks willen ze jullie nog houden daar.
    Fijne dag verder.

• 12 Oktober 2014 - 16:59

Ria Faber:

Lieve allemaal,
    Zondagmiddag .....dus even jullie blogs lezen.Wat kan jij leuk schrijven,Judith!
    En wat hebben jullie al veel gedaan en meegemaakt.
    Wat een voldoening moet het geven als je ziet hoe blij die kinderen zijn!
    Ik blijf jullie volgen.
    Nog heel veel plezier met elkaar!
    Groetjes,Ria

• 12 Oktober 2014 - 17:17

W.spoelstra:

Wat leuk dat jullie voor de kinderen armbandjes hebben gemaakt.judith compliment voor je verslagen.je kan er wat van.wat leuk dat jullie met jullie witte gezichtenzo,n bekijk hebben.vandaag aardig weer.ben niet weggeweest want er was muziek.hoop da jullie daar nog veel zullen beleven.kijk uit naar verslagen.heel veel plezier en doe allen de groeten.ik leef mee met de meisjes overzee.

• 13 Oktober 2014 - 18:45

Peter Van Der Zouwen:

Altijd die fotografen. He Nicole.