Back again! - Reisverslag uit Haiderabad, India van Judith Diederen - WaarBenJij.nu Back again! - Reisverslag uit Haiderabad, India van Judith Diederen - WaarBenJij.nu

Back again!

Door: Judith, Nicole, Monique

Blijf op de hoogte en volg Judith

11 Oktober 2014 | India, Haiderabad

Dag allemaal!

Na een lange reis zijn we gistermiddag aangekomen in India. Na een lange vlucht naar Dubai (met driekwartier) vertraging, een vermoeiende vlucht naar Hyderabad en een indrukwekkende autorit naar Viyawada kwamen we aan in Asha Djothi.

De laatste avond voor vertrek kwam een buurvrouw (Carin) langs met een stapel enveloppen. Op elke envelop stond een datum waarop we de envelop open mochten maken. De eerste envelop mochten we open maken in Dubai en de tweede in Hyderabad. Wat ontzettend leuk. Er zaten ballonnen in als welkomst voor de kinderen. En er waren ook een aantal spellen uitgeschreven voor als we ons onderweg zouden vervelen. Heel erg leuk bedacht!! We kijken uit naar de volgende envelop, maandag 13 oktober! :)

Alle kinderen zaten in het klaslokaal. Het was weer een geweldig gezicht. Net zoals de vorige keer werden we ontvangen met een groot spandoek en bloemenkettingen. In 1 woord GEWELDIG!!

Het is leuk om te zien hoe sommige kinderen gegroeid zijn, ook zijn er nieuwe kinderen bijgekomen.

Na onze aankomst hebben we onze koffers uitgepakt op de kamers, hebben we gedoucht en zijn we daarna gaan eten bij Madewi. Dezelfde kamer alleen andere mensen. Grappig om te zien dat er niks is veranderd! Het eten was heerlijk, Madewi had onthouden dat ik de kleine krokante aardappels lekker vond en deze had ze dan ook klaar gemaakt. Met een heerlijke chapati, rijst en een curry waren onze buikjes weer gevuld. Klaar voor de nacht zou je denken...
Eenmaal in ons bedje was het ontzettend heet. De airco werkte niet en de vin gaf geen voldoening. Goed, uiteindelijk toch even in slaap gevallen. Maar rond 12 uur alweer klaar wakker. We wilde niet uit bed omdat we bang waren de andere wakker te maken. Uiteindelijk ben ik (Judith) toch uit bed gegaan en toen kwam ik erachter dat er nog iemand wakker was, Annemiek. Samen zijn we buiten op het balkon gaan zitten. Een beetje voor ons uitgekeken en gepraat. Na een tijdje toch weer naar binnen gegaan. Annemiek en ik lagen in een stapelbed, wat geen groot succes was. Op het stapelbed zat geen trappetje waardoor het een hele opgave was om erin te komen. Omdat het ook ontzettend heet was hebben we besloten om m'n matras naast m'n zus op de grond te leggen. En ja, ik heb de rest van de nacht heerlijk geslapen!

Vandaag is onze airco gemaakt dus vanavond hebben we een heerlijke koele kamer, waardoor we hopelijk de hele nacht lekker slapen. Voor jullie beeldvorming. Mama en Marita liggen samen in een kamer en Nicole, Annemiek en ik liggen in een kamer.

Vandaag houden we deze blog kort. Alle kinderen liggen al in bed. Morgenochtend hebben we tijd om een langere blog te schrijven en ook foto's up te loaden. Morgen dus een nieuwe blog met onder andere de activiteiten die we al gedaan hebben.

En oja, we hebben het echt ontzettend naar ons zin! Het is een gezellig reisgezelschap en we gaan er een onwijs mooie reis van maken!

Tot morgen! Liefs & Namaste! X van ons

• 11 Oktober 2014 - 17:06

Ronald:

Hoi Juud,

Goed te horen dat alles naar wens gaat, en jullie een goede reis hebben gehad. Leuk dat er in de enveloppe ballonen zaten. Ik heb ook een enveloppe voor Carin en Fred, zeg lekker niet wat erin zit. Vermaak je en geef iedereen een dikke kus van me.

Pappa

• 11 Oktober 2014 - 18:08

Sylvia:

Heerlijk om te lezen, wat mooi geschreven alweer.

Ik kijk uit naar het volgende...

Groetjes aan iedereen,
    Sylvia

• 11 Oktober 2014 - 18:23

Saskia:

Fijn dat jullie weer veilig zijn aangekomen.. Balen vd vertraging

• 11 Oktober 2014 - 19:49

Dominique:

Gezellig dat bloggen, lekkere-pen-mens!

• 12 Oktober 2014 - 00:25

Ineke Van't Schip:

Lieve allemaal, wat herkenbaar allemaal ik heb al eens buiten geslapen maar dan zit je onder de muggenbultjes en de temperatuur is buiten niet beter. Maar met airco zal het beter gaan als de stroom niet uitvalt. Heel veel plezier en die reis blijft steeds hetzelfde maar het is het waard hoop ik .doe iedereen de groeten daar. Ook Madewi

Lieve groet Ineke

• 12 Oktober 2014 - 09:22

Lisette:

Wow! Wat leuk!!!!
    Zet 'm op met z'n allen meiden!
    En de groetjes aan allemaal, ik zag
    al heel veel bekende gezichten op
    de foto's. Potje volleybal misschien?
    Vinden ze leuk, doen!!!
    Ben je al herenigd met Satish?

Maak er een top tijd van,
    ik denk aan jullie!!!

XXXXXX

• 12 Oktober 2014 - 15:01

Inekevenniker- Spoelstra:

Hallo lieve mensen, wat fijn dat jullie het naar je zin hebben! Ja de reis is altijd wat aan de lange kant, vooral als je er ook nog vertraging bij hebt. Kijk iedere dag of jullie iets hebben geschreven ook op die van Maria en Annemiek.
    Als ik dinsdag bij oma ben zal ik alles laten lezen, had het doorgestuurd en gezegd waar ze op moest drukken, maar lukte niet.
    Kijk nu al uit naar jullie volgende berichten.
    Heel veel plezier en gezelligheid met de kinderen daar.
    Liefs ineke

• 13 Oktober 2014 - 18:41