We gaan weer terug!! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Judith Diederen - WaarBenJij.nu We gaan weer terug!! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Judith Diederen - WaarBenJij.nu

We gaan weer terug!!

Door: Judith Diederen

Blijf op de hoogte en volg Judith

27 Mei 2014 | Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

Dag allemaal,

Vele van jullie zullen het al gehoord hebben, maar we gaan weer terug naar India! De samenstelling van de groep is deze keer wel anders. Mijn moeder gaat weer mee en deze keer ook mijn zus, Marita Leupen (oude buurvrouw van ons) en Annemieke Leupen (oud buurmeisje van ons).

Vanavond gaan we de tickets boeken voor onze spannende reis! Waarschijnlijk vertrekken we rond 8 á 9 oktober 2014.

Natuurlijk organiseren we dit jaar ook weer een paar activiteiten om geld in te zamelen voor onze reis. We willen de kinderen daar natuurlijk zo goed mogelijk helpen en dat gaat het beste met een goed gevulde portemonnee.

Een paar weken geleden hadden we de manicure marathon weer, deze hadden we drie jaar geleden ook. We organiseren dit jaar ook een high tea, deze kan alleen doorgaan als we genoeg aanmeldingen hebben.

De high tea vindt plaats op zondag 22 juni in het dienstencentrum te Ouderkerk aan de Amstel. (aanmeldingen kunnen via monique.diederen@gmail.com).

Vorig jaar organiseerde Lisette een workshop dikke dames schilderen. Dit was toen zo leuk, dat wij hebben besloten om dit ook te organiseren. De datum wanneer dit plaats vindt is nog niet bekend, maar mocht je interesse hebben dan kan je dit ook laten weten via het e-mailadres van mijn moeder.

Dit dagboek zal dus weer goed in gebruik worden genomen om jullie weer op de hoogte te houden van onze ontwikkelingen en activiteiten in India.

Wij hebben er hartstikke veel zin in! Voor Nicole, Marita en Annemiek zal het allemaal nieuw zijn. Mama en ik weten gelukkig al waar we terecht komen en wat ons te wachten staat. Dit scheelt een hele hoop!

Tot de volgende blog!

Namaste!

  • 27 Mei 2014 - 16:34

    Lisette:

    Ik vind het heel knap van jullie! De eerste reis blijft voor mij een waardevolle herinnering!
    Succes met alle voorbereiden en als ik ergens kan assisteren hoor ik dat natuurlijk graag!

    Liefs Liset

  • 30 Mei 2014 - 14:05

    Dominique Vroom:

    Top, Judith! blijf veel schrijven want je hebt het in je vingers! ik geniet van je verslagen net zoals ik kan genieten van de Indiase geuren en smaken. en vergeet de muziek niet! have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Actief sinds 07 Aug. 2011
Verslag gelezen: 745
Totaal aantal bezoekers 23031

Voorgaande reizen:

03 November 2011 - 14 November 2014

Vrijwilligerswerk in India

09 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

Terug naar India

Landen bezocht: